قول معايا

اللهم لا تعلق قلبى بما ليس له و أجعل لى فيما أحب نصيب
اللهم لا تأخذنى إلا و انت راضى عنى

السبت، 14 يوليو 2012

يلومونى و يعاتبونى


يلومونى على حبك فى قلبى
يعاتبونى على ذكرى ماسكها بيدى
يلومنى على دفاعى عنك
على بعدك و جفاك
يلومونى و يعاتبونى
و أدافع أنا عنك و أطلعك ملاك
و أنا فى حيره يا حبيبى ولا كنت حبيبى؟!
و أنا فى حيره يا صديقى ولا كنت صديقى؟!
و الماضى يلف معايا يلف
و يقول...مش معقول...كده يروح
 يقسى وكمان ينسى
طب أبعت سلام ولا كلام
تصبرنى على الأيام
 تحيي فيا هواك
و تطرد كل الشكوك
تقطع كل لسان يقول عليك شيطاااااان
تكنش فعلا روحت و نسيت كل اللى كان ؟؟!

هناك تعليقان (2):

richardCatheart يقول...

جمييييييييييييييييلة:)

وارد على فكرة الرجاله شطرين جدااااااااااااا فى النسيان

تحياتى لكى ولمدونتك والمزيكا الجميلة والقط بتاعك على ايدك اليمين :)

aya abd elkarim يقول...

هههههههههههه
ده انتى اللى جميلة
و معاكى حق الرجاله مبدعين فى النسيان
نورتينى :)